Klachtenregeling

Een klacht zien we als signaal om onze dienstverlening, communicatie of fondsenwerving te verbeteren. Daarom horen we het graag als er iets niet goed gaat.

Klacht indienen

Bent u niet tevreden over onze diensten of activiteiten? U kunt op twee manieren een klacht indienen:

  • Via onderstaand online klachtenformulier.
  • Via een brief aan de Stichting Dupuytren Nederland, De Telgang 17, 8252 EJ  Dronten.

Afhandeling klachten

We nemen alle klachten serieus en wij zullen zo spoedig mogelijk reageren, uiterlijk binnen 15 werkdagen. Mocht het onverhoopt meer tijd in beslag nemen, dan wordt u daarvan in kennis gesteld.

Klachtenprocedure

  • Na ontvangst van uw klacht sturen we de ontvangstbevestiging.
  • De verantwoordelijke persoon neemt uw klacht in behandeling.
  • U ontvangt uiterlijk binnen 15 werkdagen antwoord op uw ingediende klacht.

U kunt ook een klacht indienen bij het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving). Dit bureau houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling, indien u deze eerder bij de Stichting Dupuytren Nederland heeft ingediend.

Klachtenformulier

Heeft u een klacht of suggestie om onze dienstverlening te verbeteren? Vul dan het formulier in en u ontvangt binnen 15 werkdagen een reactie.

Uw klacht wordt zo goed mogelijk afgehandeld. Vul de gegevens in waarvan u denkt dat ze belangrijk zijn voor het geven van een goede reactie. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om en gebruiken we deze uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

DhrMw

Persoonlijke gegevens

We gebruiken uw gegevens uitsluitend voor het geven van een reactie. Als u in het formulier medische of persoonlijke informatie deelt, hebben we uw toestemming nodig om deze gegevens te gebruiken voor het afhandelen van uw klacht. Door op ‘Versturen’ te klikken geeft u ons die toestemming. Lees meer over het gebruik van persoonsgegevens in onze privacyverklaring.